آموزش نصب و راه اندازی ترموستات الیتک مدل MTC-5080

ترموستات دیجیتال الیتک مدل MTC-5080 از جمله کامل ترین محصولات برودتی این کمپانی به حساب می اید.ویژگی شاخص این دستگاه این است که از 2 صفحه نمایشگر بهره می برد.صفحه نمایش اول دمای لحظه ای کابین و صفحه نمایش دوم دمای ست پوینت را به نمایش می گزارد.علاوه بر این ،چراغ هایی روی پنل مشاهده می شود که وضعیت های مختلف سیستم مانند:دیفراست ،کارکرد فن،کارکرد کمپرسور و … به کاربر اطلاع می دهد.همین امکانات باعث شده است تا این دستگاه ابعاد نسبتا بزرگتری نسبت به سایر دستگاه های بازار داشته باشد.

نقشه فنی دستگاه:

نقشه فنی این مدل کاملا مشابه با سایر ترموستات های 3 رله الیتک است.نکته ای که بهتر است در مورد این دستگاه به آن اشاره کنیم این است نباید فرض کنیم که چون ابعاد این دستگاه نسبتا بزرگ هستند پس رله های آن هم رله های با ظرفیت بالائی هستند . توصیه می کنیم چنانچه جریان بالائی از مدار ها عبور می کنند حتما از رله و یا کنتاکتور در مدار استفاده شود.

ورود به منوی دستگاه:

پس از قرار دادن دستگاه داخل حفره تابلو و اتصال سیم ها به ترمینال ها ،دستگاه را روشن می کنیم .همانند همه ترموستات های برودتی پس از روشن کردن دستگاه اولین کار برنامه ریزی آن است.جهت ورود به منوی تنظیمات این دستگاه کلید SET را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه می داریم تا چراغ “on temp” واقع بر پنل دستگاه روشن شود .در این لحظه وارد منوی کاربر شده ایم که اولین پارامتر این منو on temp است.جهت انتخاب این پارامتر کلید SET را فشار داده و با استفاده از کلید های بالا و پائین مقدار دلخواه خود را وارد می کنیم.سپس مجددا کلید SET را فشار داده و به منو باز می گردیم.

منوی کاربر:

پارامتر نام توضیحات بازه پیش فرض
on temp دمای روشن شدن موتور حداکثر دمای کارکرد سیستم تا 50+ درجه 10+
off temp دمای خاموش شدن موتور حداقل دمای کارکرد سیستم تا 50- درجه 10-
comp delay زمان تاخیر کمپرسور فاصله زمانی بین 2 بار روشن شدن پیاپی موتور بعد از اتصال جریان 1 تا 120 دقیقه 3 دقیقه
def cycle فاصله چرخه دیفراست هر چند ساعت یکبار شاهد انجام دیفراست باشیم 1 تا 120 ساعت 6 ساعت
def time زمان چرخه دیفراست یکبار انجام عمل دیفراست چه مقدار به طول بیانجامد 1 تا 120 دقیقه 10 دقیقه
max.evap temp حداکثر دمای اواپراتور اگر در حین دیفراست دما از این مقدار بالا تر رفت دیفراست متوقف شود 50- تا 50+ درجه 10 درجه
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button