پرشر سوئیچ دانفوس مدل KP5

 یکه تازی دانفوس در دنیای برودت بر کسی پوشیده نیست .فاصله دانفوس با نزدیک ترین تعقیب کنندگان خود به قدری زیاد است که به نظر نمی رسد برند دیگری جایگاه او را تهدید کند. کنترل کننده ها و شیرآلات دانفوس همواره از اصلی ترین و مطمئن ترین انتخاب های مهندسان در طراحی سیستم های سرمایشی به حساب آمده اند. کیفیت فوق العاده ، قیمت مناسب ، تنوع بالای مدل ها، اطمینان از موجودی کافی در بازار ، همگی به محبوبیت روز افزون دانفوس کمک کرده اند. محصولات این برند (خصوصا شیرآلات) عمدتا در لهستان تولید می شوند اما نمونه هایی با اصالت ، مکزیک ، آلمان ، فرانسه و چین هم دیده می شوند.

توضیحات کوتاه :

این قطعه از نظر کار کرد و ظاهر کاملا مشابه دیگر پرشر سوئیچ دانفوس، یعنی Danfoss KP1 است. تنها تفاوت آن در رنج کارکرد دستگاه است. رنج کارکرد این قطعه یعنی KP5 ، 7 تا 32 بار است . پس می تواند به راحتی برای تنظیم فشار کاری اکثر کمپرسور های برودتی بازار استفاده شود.جهت نصب دستگاه ، به سیلنگ فشار قوی و یا لوله مسی با مهره 1/4 اسنچ نیازمندید .

بسته بندی های پرشر سوئیچ دانفوس

وظیفه های پرشر:

در سیستم هایی با قدرت و ظرفیت بالا و کندانسورهایی که دارای چند فن هستند، الزامی است که برای مدیریت این فن ها برنامه ای داشته باشیم . به این ترتیب که هر وقت که فشار گاز  دیسشارژ کمپرسور، از حد معینی بالاتر رفت فن های ببیشتری وارد عمل شود تا گاز خنک تر شده و فشار دیسشارژ کاهش یابد. این کاهش فشار باعث کارکرد راحت تر کمپرسور شده و عمر دستگاه را بسیار بالا می برد.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 سازگاری با مبرد های R22، R134a،R404A، R407A، R407C
2 سایز مهره جهت نصب 1/4 اینچ
3 منبع تغذیه
4 نحوه ریست دستی – خودکار
5 استاندارد مقاومتی IP44
6 بازه تنظیم فشار 7 تا 32 Bar
7 دیفرانشیل عملکرد 0 تا 4 Bar
8 کشور سازنده دانمارک و هلند
9 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا ، RU ایالات متحده
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button