فیلتر درایر دانفوس

مدت هاست که برند دانمارکی دانفوس، در زمینه برودت یکه تازی می کند. تولیدات این کمپانی، گستره ی وسیعی از محصلات برودتی و حرارتی را شامل می شوند. از کمپرسور و مبدل گرفته، تا انواع شیر آلات و کنترل کننده ها ، همگی تحت برند معتبر دانفوس به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. کیفیت محصولات Danfoss نیاز به توصیف یا تمجید نداشته و اغلب مصرف کنندگان و فروشندگان با دوام آن ها آشنا هستند. این محصولات عمدتا در کشور هایی مانند چین ، لهستان ،دانمارک و مکزیک طراحی و ساخته می شوند.

“فیلتر درایر” یا Eliminator، از جمله مهم ترین قطعات یک سیستم برودتی محسوب می شوند. همان طور که در مطالب قبلی به آن پرداختیم همواره در مسیر حرکت گاز مبرد در یک سیستم برودتی، مقداری ذرات جامد و رطوبت وجود دارد که اگر این ذرات تصفیه نشوند می توانند به قطعات اصلی سیستم یعنی کمپرسور و شیر انبساط آسیب های جدی وارد کنند. وظیفه فیلتر درایر جلوگیری از حرکت این ذرات جامد و همچنین جذب رطوبت می باشد.

توضیحات کوتاه:

از مهم ترین ویژگی های فیلتر درایرهای دانفوس که آن را از نمونه های داخلی و مشابه خارجی متمایز می کند، نرخ جذب بالای رطوبت و آلودگی و همچنین عدم تغییر سرعت گاز در آن ها می باشد. مواد به کار رفته در این محصولات به گونه ای است که به بهترین شکل رطوبت و آلودگی های موجود در گاز را جذب کرده و مانع از رسیدن این آلودگی ها به کمپرسور یا شیر انبساط می شود.

امکانات و ویژگی های این محصول:

  • محافظت حداکثری از کمپرسور و سایر قطعات سیستم
  • عدم کاهش سرعت گاز و کارایی سیستم
  • سازگار با کلیه مبردهای CFC و HCFC
  • عمر بالای قطعه و عدم نیاز به تعویض پی در پی
  • دارای سایزهای لوله مختلف و مدل های جوشی و مهره ای
استعلام قیمت و خرید:

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button