اگر دانفوس را محبوب ترین برند در زمینه شیرآلات برودتی حساب کنیم ،کستل را می توانیم خوش نام ترین برند در این زمینه بنامیم. کمپانی کستل در سال 1961 در کشور ایتالیا شروع به کار کرد. بیش از 50 سال محصولات این برند به اغلب کشور های دنیا صادر می شوند. دامنه محصولات کستل بسیار گسترده بوده و انواع کنترل کننده های دما و فشار و شیر آلات و اتصالات برودتی را شامل می شوند. قطعات ساخته شده توسط کستل در گروه با کیفیت ترین و ارزشمند ترین محصولات بازار قرار گرفته و قیمت بالاتری نسبت به سایر برند های بازار دارند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن لوگوی-برند-کستل.jpg است

توضیحات کوتاه :

همان طور که می دانید وظیفه شیر برقی، قطع کردن مسیر حرکت سیال در مواقع نیاز است. این کار توسط ارسال سیگنال به صورت جریان و فعال کردن بوبین شیر برقی صورت می گیرد. این حالت باعث ایجاد میدان مغناطیسی داخل بوبین و مسدود کردن شیر برقی می شود. بنابراین سیال از حرکت ایستاده و جلوی آسیب به سیستم و یا خروج مبرد از آن گرفته شود.

جهت کنترل مبرد در خط مایع، شیر برقی کستل یکی از اول پیشنهاد های ماست. چرا که این محصول ایتالیایی از نظر کیفیت، از سایر گزینه های موجود در بازار یک سر و گردن بالا تر است. مزیت مهم شیر برقی های کستل قیمت بسیار مناسب آن و برخورداری از بوبین های با کیفیت در ولتاژ های مختلف همراه ولو است. همچنین وجود مدل های با سایز لوله بزرگ تر (تا 1.5/8 ) از دیگر دلایل انتخاب کستل برای سیستم های با ظرفیت بالا می باشد. این محصول همانند تمام قطعات خط مایع در دو نوع جوشی و مهره ای در سایز های مختلف طراحی و ساخته شده است.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 ولتاژ بوبین 220/24/12 ولت
2 نوع اتصال بوبین جدا شونده
3 جنس بدنه برنج
4 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا
5 نوع اتصال جوشی یا مهره ای
6 کشور سازنده ایتالیا
7 سایز لوله 1/4 تا 1.5/8 اینچ
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button