روغن کمپرسور Emkarate

“Emkarate” نام برند تولید کننده محصولات برودتی کمپانی معروف و معتبر “Parker” است که مقر اصلی آن در کشور ایالات متحده واقع شده است .از این نام معمولا روغن های کمپرسور آن در گالن های 4 لیتری و بطری های با حجم یک لیتر وجود در کشور ما یافت می شود .دشوار بودن تلفظ این برند باعث شده تا در بازار کمتر کسی نام امکارات را شنیده باشد و اکثر فروشندگان این محصول را با نام مستعار “روغن خرسی” بشناسند! روغن های امکارت معمولا در کشور های مختلفی پر می شوند. نمونه هایی که در کشور ما وجود دارد عمدتا ساخت شده در چین و یا ترکیه هستند.

توضیحات کوتاه :

کمپرسور برودتی دستگاهی است که به صورت مداوم نیاز به روغن کاری دارد.این روغن کاری در کمپرسور های یخچالی به صورتی حرکت مایع روغن بین پیستون،سیلندر و سایر قطعات متحرک انجام می شود.روغن های EMKARATE سری RL از ترکیبات پلی استر(POE) ساخته شده و در کمپرسور های برودتی قابل استفاده می باشند. کیفیت این محصولات خوب و قیمت آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . سری RL در مدل های گوناگون با گرانروی های مختلف عرضه شده است که مدل های RL68 و RL100 از سایر مدل ها پرطرفدار تر هستند.

انتخاب روغن سری RL:

روغن های سری RL از تنوع خوبی برخوردارند . این محصولات جهت کاربری های مختلف تهویه مطبوع و یخچال های صنعتی قابل استفاده هستند.در جدول شکل زیر انواع محصولات سری RL امکارات و کاربری های مطلوب هر یک طبق نظر سازنده اورده شده است. اما بهتر است جهت انتخاب روغن متناسب با کمپرسور ، ابتدا کاتالوگ آن را مطالعه کرده و همچنین با یک سرویسکار مجرب مشورت نمائید.

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button