“Carel” نام برندی ایتالیایی است که در زمینه تولید قطعات و سیستم های کنترل کننده صنعتی فعالیت دارد. کرل همواره در گروه محبوب ترین برند هایی است که در محصولات صنعتی و برودتی استفاده می شود. این شرکت در سال 1963 در شهر “پاودا” با هدف تولید دستگاه تولید بخار کار خود را آغاز کرد. تا این که در سال 1983 گستره محصولات کرل فرا تر رفت و کنترل کننده های سیستم های تهویه مطبوع به آن اضافه شد.امروزه دامنه محصولات کرل وسیع بوده و بسیار از سیستم های صنعتی از محصولات کرل استفاده شده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن محصولات-کرل.jpg است

انواع محصولات سری IR33:

بدون شک IR33 ،محبوب ترین سری از محصولات کرل است. سال هاست که محصولات این گروه با ویژگی ها و امکانات متنوع به بازار عرضه می شوند. انواع محصولات IR33 ، شامل ترموستات های تک خروجی ، سه خروجی ، دو خروجی و چهار خروجی است که بر حسب کد و نقشه فنی از یکدیگر تفکیک داده می شوند. مدل هایی که در بازار به سادگی یافت میشوند، تابلوئی و ریلی IR33 هستند . نمونه تابلوئی ، کد مدل های بسیار متنوعی دارند. در این مطلب به برسی ترموستات دیجیتال تابلویی IR33 خواهیم پرداخت.

نقشه فنی :

نقشه فنی این ترموستات ها اطلاعات سودمندی به ما می دهند. روی نقشه، مهم ترین پارامتر کد مدل است. مدل این محصول معرف نوع امکانات آن است. مدل های این سری در ادامه آورده شده است. ولتاژ منبع تغذیه دستگاه هم نکته مهمی است که عموما 220 ، 115 ، 24 و 12 ولت است. سنسور های دستگاه هم انواع مختلفی دارد که بسته به نوع سیستم متفاوت است. مطالعه کاتالوگ دستگاه قبل از تهیه و یا نصب، توصیه می شود.

توضیحات کوتاه :

ترموستات دیجیتال سری IR33 ، کرل مناسب برای استفاده در سیستم های برودتی و تهویه مانند چیلر می باشد. این ترموستات قادر است تا به صورت مرحله به مرحله و برحسب نیاز تا چهار کمپرسور را از مدار خارج، یا وارد کند. به عنوان مثال هنگامی که اختلاف دمای کابین با دمای مطلوب ترموستات زیاد شود(دمای تعیین شده) تمام کمپرسورها وارد مدار شده تا دما را هرچه سریع تر پایین آورند.اما اگر اختلاف دما کم باشد کمپرسورهای کمتری وارد مدار می شوند.

امکانات و ویژگی های این محصول :

شماره ویژگی توضیحات
1 منبع تغذیه 220 / 115 / 24 ولت بسته به مدل
2 محدوده نمایش دما 50- تا 150+ درجه / بسته به نوع سنسور
3 قابلیت چرخش کمپرسور ها دارد
4 ابعاد حفره جهت نصب 29 در 31 میلی متر (تابلویی)
5 امکان نمایش اعشاری دما دارد
6 هشدار صوتی خطا دارد
7 دقت اندازه گیری دما یک دهم درجه
8 تعداد رله ها 2 یا چهار بسته به مدل
9 نوع کلید ها SSR یا رله مکانیکی (بستگی به مدل)
10 نوع سنسور NTC / PTC / PT1000 بسته به سنسور
11 طول و تعداد سیم سنسور 2 عدد
12 استانداردها RU . CE ، IP68
14 کشور سازنده ایتالیا
15 اقلام همراه ترموستات ، کانکتور، دفترچه (سنسور ندارند)
16 اتصال به کامپیوتر بله، به شرط داشتن پورت و نرم افزار مربوطه

آموزش نصب و راه اندازی :

 جهت مطالعه کاتالوگ فارسی نصب و راه اندازی این محصول روی تصویر زیر کلیک کنید.


اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button