ترموستات دیجیتال گادا مدل GTI3R2SAC

گروه گادا از سال ۱۳۹۴ با رویکردی مبتنی بر IOT فعالیت خود را شروع نمود تا راهکارهایی نوین بر این مبنا در زمینه های مختلف ارائه دهد. گروه گادا در تلاش است تا با استفاده از فناوری های روز امور مختلف را آسان تر و هوشمند تر سازد. خدماتی که ما در تلاشیم به مشتریان خود ارائه دهیم در راستای بالابردن بهره وری کار و کاهش خطای انسانیست به شکلی که تا حد امکان با استفاده از فناوری های روز بسیاری از کارها به شکل هوشمند و بدون دخالت مستقیم نیروی کار انجام گیرد. همچنین گروه گادا در تلاش است تا بهترین گزارش عملکرد را به مدیران ارائه دهد تا آنها بتوانند همواره در راستای بهبود مدیریت خود تغییراتی را اعمال کنند.(منبع:وب سایت شرکت). در این مطلب قصد داریم ترموستات مدل GTI3R2SAC بررسی کنیم.

بسته بندی :

پس از خرید ترموستات دیجیتال گادا ، بسته ای مانند تصویر زیر را از فروشنده دریافت خواهید کرد. ابعاد جعبه کمی نسبت به جعبه دیگر ترموستات های بازار بزرگ به نظر می رسد. روی بسته بندی چیزی غیر از لوگوی برند گادا مشاهده نمی شود و ظاهر آن بسیار ساده و جنس کارتن کاملا معمولی است که برای یک محصول ایرانی کاملا قابل قبول است. محتویات داخل جعبه شامل اقلام : ترموستات ، دو عدد سنسور ، دفترچه راهنمای فارسی است که هر یک جداگانه داخل نایلون قرار گرفته اند.

کیت ترموستات :

اگر ترموستات GTI3R2SAC گادا را در دست بگیرید، پس از چند لحظه جنس بدنه ، نوع قاب و غلاف های نارنجی رنگ کنار دستگاه شما را به یاد محصولات سری STC برند الیتک می اندازد . روی پنل خاکستری رنگ و ساده دستگاه کلید های : Set ، جهت بالا و جهت پائین مشاهده می شوند که توسط آن ها می توان پارامتر های دستگاه را تنظیم کرد. نکته مثبت که در این قسمت به کار بردن کلید های لمسی توسط “گادا” است که بر خلاف پیش بینی ما عملکرد روان و بی نقصی از حود نشان می دهد.

نقشه فنی و سنسور:

روی قاب دستگاه، نقشه فنی و لوگوی گادا مشاهده می شود. نمونه ای که به دست ما رسید دارای سه اصلی رله بوده که عمدتا در سیستم های برودتی زیر صفر می تواند قابل استفاده قرار گیرد.همچنین تعداد دو عدد سنسور با غلاف فلزی همراه با دستگاه ارسال خواهد شد. جنس سیم سنسور ها با کیفیت و طول آن ها کافی به نظر می رسد. نکته مثبتی که در مورد این سنسور ها وجود دارد ، وجود سوکت به همراه سنسور هاست که نصب سیم ها را بسیار آسان تر می کند.

امکانات و پارامتر ها:

پس از مشاهده پارامتر های مدل GTI3R2SAC ، در میابیم که این محصول اغلب امکانات یک ترموستات برودتی 3 رله را به شما عرضه می کند. به راحتی و با نگه داشتن کلید Set می تونید دمای مطلوب را انتخاب کنید و از دستگاه استفاده کنید.
اما نکته ای که در مورد این محصول لازم است به آن توجه کنیم تنظیمات سایر پارامتر هاست.به رغم ارائه کاتالوگ فارسی همراه محصول ، نحوه ورود به منو ، دسته بندی و انتخاب پارامتر ها به گونه است که کاربر معمولی ممکن است برای تنظیم کردن دستگاه با مشکل مواجه شده و بار ها از منو خارج شود. اما جای نگرانی نیست چرا که این دستگاه امکان تنظیم پارامتر ها توسط وای فای را به شما می دهد! با اتصال گوشی یا لپ تاپ توسط وای فای به دستگاه ، تنظیم کردن بسیار ساده تر و لذت بخش تر از حالت تنظیم دستی خواهد بود. این قابلیت تنها در تابلو های پی ال سی گران قیمت و تجهیزات شبکه مشاهده می شود که باعث می شود در این بخش امتیاز بسیار خوبی به گادا دهیم.

جمع بندی :

ترموستات دیجیتال جزو محصولاتی است که به تازگی شرکت های داخلی اقدام به طراحی و اسمبل آن کرده اند. گادا هم از جمله این شرکت هاست که در این زمینه محصولاتی ارائه کرده است. مدل GTI3R2SAC اگر چه نواقص جزئی دارد که به برخی از آن ها اشاره کردیم ، اما به جرات می توان گفت که از دیگر محصولات ایرانی کامل تر بوده و در تست ها کاملا بهتر عمل می کند .اگرچه این دستگاه بسیار بهتر از یک محصول در حال توسعه عمل می کند اما باید دید دوام و کیفیت آن ها در دراز مدت به چه گونه است.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 منبع تغذیه 220ولت
2 محدوده نمایش دما 50- تا 150+ درجه
3 امکان کنترل اعشاری دما دارد
4 ابعاد حفره جهت نصب 29 در 71 میلی متر
5 امکان نمایش اعشاری دما دارد
6 هشدار صوتی خطا دارد
7 دقت اندازه گیری دما 1/10 درجه سانتی گراد
8 توان مصرفی کمتر از 5 وات
9 ظرفیت رله(ها) 7 آمپر
10 نوع سنسور دو عدد NTC
11 طول سیم سنسور 2 متر
12 استانداردها فعلا در دسترس نیست
13 سایر امکانات کلید های لمسی- تنظیم از طریق وای فای
14 کشور سازنده ایران
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button