ترموستات آلکو مدل EC1-0P0

ALCO نام برند قطعات الکترونیکی و کننرل کننده های صنعتی کمپانی معروف آمریکایی EMERSON است که در سال 1925 تاسیس شده است .محصولات آلکو که امروزه آن ها را با نام EMERSON ELECTRONICS می شناسیم،در کشورهای مختلف از جمله آلمان و ایتالیا تولید می شوند.فیلتر درایر ،پرشر سوئیچ ها و اکسپنشن ولو ها از جمله معروف قطعات آلکو هستند. اگر چه کیفیت محصولات آلکو همواره مثال زدنی بوده و از جمله نام های پرطرفدار ترین بازار به شمار می روند، اما قیمت آن ها اندکی بالاتر از سایر برند های روتین بازار است.

بسته بندی :

از آن جا که محصول قدیمی است،بسته بندی آن بسیار ساده و بدون زرق و برق و یکدست سفید است. پکیج این محصول شامل:کیت ترموستات،یونیت انرژی(منبع تغذیه)،دو عدد پراب PT100،کابل رابطه و دفترچه راهنما است که در شکل زیر آن را مشاهده می نمائید:

یونیت تغذیه :

قطعه سفید رنگی که تصویر مشاهده می نمائید یونیت تغذیه نام دارد که شامل منبع تغذیه و رله های ترموستات مس می باشد. باید این مسئله را قبول کنیم که وجود یک قطعه دیگر همراه کیت ترموستات کمی عجیب و اندکی دست و پا گیر است اما ابعاد آن بزرگ نیست و به راحتی می توان آن را در هر تابلو برقی را قرار داد.

 

نصب و استفاده :

در این سری از ترموستات ها رله و آداپتور از مدار فرمان جدا شده و خود تشکیل یک قطعه جدید داده اند. کیت ترموستات ابعاد متعارفی داشته و به راحتی داخل یک حفره کوچک روی درب تابلو برق می توان آن را نصب کرد. اما یونیت منبع تغذیه می بایست داخل یک محفظه مانند تابلو برق نصب شود.

مشخصات فنی و امکانات:

  • کیفیت ساخت بالا (تولید شده در آلمان)
  • دارای استاندارد مقاومتی IP65
  •  پراب های بلند 2 متری
  • دارای امکان کنترل فن اواپراتور،کنترل کمپرسور و دیفراست (سه خروجی)
  • امکان استفاده با برق 24 ولت (قابل استفاده در خودرو ها)
  • امکان نمایش اعشاری دمای کابین
  • دارای آلارم و هشدار

جمع بندی:

اگر از وجود یونیت به عنوان یک قطعه مجزا چشم پوشی کنیم، شاید بتوان ترموستات آلکو مدل EC1-0P0 کامل ترین پکیج موجود در بازار نامید. مهم ترین مزیت این دستگاه که آن را بسیار ارزشمند می سازد،امکان کار هم با برق 24 ولت و هم با برق 220 ولت می باشد که سبب قابل استفاده آن در سردخانه های متحرک می گردد. هر چند که از کیفیت ساخت و آلمانی بودن دستگاه هم به سادگی نمی توان گذشت.

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button