بوبین شیر برقی دانفوس

مدت هاست که برند دانمارکی دانفوس، در زمینه برودت یکه تازی می کند. تولیدات این کمپانی، گستره ی وسیعی از محصلات برودتی و حرارتی را شامل می شوند. از کمپرسور و مبدل گرفته، تا انواع شیر آلات و کنترل کننده ها ، همگی تحت برند معتبر دانفوس به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. کیفیت محصولات Danfoss نیاز به توصیف یا تمجید نداشته و اغلب مصرف کنندگان و فروشندگان با دوام آن ها آشنا هستند. این محصولات عمدتا در کشور هایی مانند چین ، لهستان ،دانمارک و مکزیک طراحی و ساخته می شوند.

توضیحات کوتاه:

“بوبین” یا “Selenoid Coil” قطعه ای مجزا از شیر برقی بوده که پس از نصب شدن روی بدنه شیر برقی، با عبور جریان برق از سیم پیچ خود میدان مغناطیسی لازم جهت حرکت دادن و عمل کردن شیر برقی ایجاد می کند.جهت نصب بوبین روی شیر برقی، تنها کافیست دوقطعه را داخل یکدیگر قرار داده و اندکی نیرو وارد کنید.

بوبین های برند دانفوس، در دو مدل “سیم دار” و “سوکت دار” در بازار موجود بوده که تفاوتی در کارکرد ندارند. تنها اختلاف قیمت ناچیز آن ها، به علت کابلی است که به بوبین سیم دار متصل شده است و نصب را راحت تر میکند. از مهم ترین مزایای این نوع بوبین ها دوام بسیار بالا به عدت داشتن سیم پیچ قدرتمند داخل بوبین است.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 مدل -
2 ساختار سوکت دار -جدا شونده
3 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا -IP68 محافظتی
4 منبع تغذیه 220 – 12 -24 ولت
5 کشور سازنده لهستان
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button