اویل پرشر دانفوس مدل MP55

 یکه تازی دانفوس در دنیای برودت بر کسی پوشیده نیست .فاصله دانفوس با نزدیک ترین تعقیب کنندگان خود به قدری زیاد است که به نظر نمی رسد برند دیگری جایگاه او را تهدید کند. کنترل کننده ها و شیرآلات دانفوس همواره از اصلی ترین و مطمئن ترین انتخاب های مهندسان در طراحی سیستم های سرمایشی به حساب آمده اند. کیفیت فوق العاده ، قیمت مناسب ، تنوع بالای مدل ها، اطمینان از موجودی کافی در بازار ، همگی به محبوبیت روز افزون دانفوس کمک کرده اند. محصولات این برند (خصوصا شیرآلات) عمدتا در لهستان تولید می شوند اما نمونه هایی با اصالت ، مکزیک ، آلمان ، فرانسه و چین هم دیده می شوند

توضیحات کوتاه:

هر موتور الکتریکی یا مکانیکی، کم و بیش نیاز به روغن کاری دارد. این روانکاری در موتور دلایل بسیاری داشته از جمله این که باعث می شود که اصطکاک در بین اجزای متحرک پایین تر آمده و عمر قطعات بیشتر شود. حسن دیگر روانکاری در موتور، خنک شدن قطعات در اثر حرکت مایع خنک کننده است. در برخی موتورهایی که نیاز به روانکاری بالا دارند روغن توسط پمپ در سرتاسر موتور به حرکت می آیند. در کمپرسورهای برودتی هم روغن کاری از اهمیت خاصی برخوردار است به همین منظور فشار روغن می بایست همواره مطلوب و مناسب باشد. تنظیم فشار روغن در کمپرسور توسط قطعه ای به نام “اویل پرشر سوئیچ” انجام می شود.

پرشر سوئیچ MP55 دانفوس اولین انتخاب برای این این منظور است. قیمت بسیار مناسب و کیفیتی مثال زدنی این قطعه باعث شده کمتر کسی سراغ سایر برند ها برود. این محصول دارای قاب فلزی بوده و ابعاد و اندازه کوچکی دارد. نوع اتصال این قطعه به صورت Flare بوده و جهت نصب آن نیاز به لوله مویی و یا شیلنگ های فشار قوی دارید.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 سازگاری با مبرد های R22، R134a،R404A، R407A، R407C
2 سایز مهره جهت نصب 1/4 اینچ
3 نوع ولتاژ کارکرد 115/ 220 – AC/DC
4 نحوه ریست خودکار
5 استاندارد مقاومتی IP44
6 بازه فشار پائین 1- تا 12 Bar
7 دیفرانشیل عملکرد 0.3 تا 4.5 Bar
8 کشور سازنده دانمارک و هلند
9 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا ، RU ایالات متحده

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button