آموزش نصب و راه اندازی ترموستات SF-150

برای کاربری هایی همچون یخچال ها و فریزرهای ایستاده، شیر سرد کن ها و تاپینگ ها و به طور کلی سیستم های برودتی فاقد دیفراست همواره از کنترلرهای تک رله استفاده می نمائیم. حال اگر ظرفیت و توان سیستم(کمپرسور) بالا باشد، نمی توان از خروجی ترموستات مستقیما استفاده کرد و بهتر است در سیستم کنتاکتور نیز قرارداد. حضور کنتاکتور باعث می شود که جریان اصلی از رله عبور نکرده و و به دستگاه فشار وارد نشود. اما دستگاه هایی وجود دارد که رله های قوی تری برخوردار بوده و نیازی به کنتاکتور و سیستم حس نمی شود.

تنظیم ست پوینت :

برای تنظیم ست پوینت(دمای توقف کار کمپرسور یا حداقل دمای کابین)، در حالی که دستگاه در حالت نرمال روشن است  ولوم را چرخانده و دمای مناسب را انتخاب کنید سپس کلید را فشار داده تا مقدار دما ذخیره شود.

 تنظیم پارامترهای دستگاه :

برای تنظیم پارامترهای این دستگاه می بایست بلافاصله پس از آماده به کار(روشن شدن) دستگاه، کلید پاور را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا صفحه نمایشگر اولین پارامتر منو یعنی E1 را به صورت چشمک زن نمایش دهد. جهت جا به جا شدن بین پارامترها، ولوم را چرخانده تا پارامترها را به ترتیب E1 ,E2 ,E3 ,…,E5,PO مشاهده نمائید. برای انتخاب پارامترها توسط کلید پاور، وارد پارامتر دلخواه شده و با چرخاندن ولوم مقدار آن را تنظیم نمائید. اگر برای مدت 6 ثانیه دستگاه را به حال خود بگذارید از منو خارج شده و دمای کابین را نمایش می دهد.

شماره ویژگی توضیحات پیش فرض
E1 کمترین مقدار قابل تنظیم برای ست پوینت تا 45- درجه 35- درجه
E2 بیشترین مقدار قابل تنظیم برای ست پوینت تا 20 درجه 20 درجه
E3 بازه کار کرد دستگاه 1 یک تا 10 درجه 4 درجه
E4 تاخیر روشن شدن کمپرسور 0 تا 10 دقیقه 2 دقیقه
E5 مقدار افست جهت کالبیره کردن خطای سنسور 20 تا 20- 0
PO on=منبع تغذیه دارد،off=منبع تغذیه ندارد تا 45- on

خطاها و کارکردها:

  • چنانچه سنسور در دمای بالاتر از 120 درجه قرار بگیرد یا مشکل اتصال کوتاه پیش بیاید، نمایشگر نماد “HH” را نشان می دهد. موقعی هم که سنسور در دمای کمتر از -45 درجه قرار بگیرد،”LL” روی صفحه نشان داده می شود. در هر کدام از این حالات یاد شده، سیستم به صورت چرخه پیشفرض 30 دقیقه روشن و 15 دقیقه خاموش کار می کند.
  • جهت بازگشت سیستم به تنظیمات کارخانه، ابتدا وارد منوی پارامترها شوید. پس از آن که پارامتر E1 را مشاهده کردید، مجددا کلید پاور را به مدت 3 ثانیه فشار دهید تا 888 نمایش دهد. در این حالت همه پارامترها به تنظیمات کارخانه برگشته اند.
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button