شیلنگ فشار قوی پی وی سی PollyHose

استفاده از شیلنگ های فشار قوی مدتی است که در صنعت برودت مرسوم شده است. این محصولات در ابتدا با استقبال خوبی از جانب مصرف کنندگان رو به نشدند. چراکه فروشندگان و مصرف کنندگان تصور نمی کردن که این شیلنگ ها بتوانند فشار بالای گاز خروجی از کمپرسور را تحمل کنند. آن ها ترجیح دادند که ریسک نکنند و از همان لوله های مسی سابق استفاده کنند. گمان آن ها بر این بود که این شیلنگ ها تحت فشار گاز پاره شده و دستگاه نیاز به شارژ گاز مجدد پیدا می کند. در شکل زیر اتصال یک فشار سنج با لوله مسی را مشاهده می نمایید: اتصال یک فشار سنج با لوله مسی اما رفته رفته این محصولات شانس این را به دست آوردند تا بتواند کارایی و قابلیت های خود را به مصرف کنندگان به اثبات برسانند. امروزه دیگر استفاده از شیلنگ های فشار قوی بسیار متداول شده است. در شکل زیر اتصال یک فشار سنج با شیلنگ فشار قوی را مشاهده می کنید: اتصال یک فشار سنج با شیلنک فشار قوی پی وی سی   کمپانی پلی هوز یکی از خوشنام ترین برندهای تولید محصولات پی وی سی می باشد. محصولات این کمپانی اگر چه نسبت به نمونه های اروپایی(مانند GoMax ایتالیا) اندکی دست پایین را دارند اما می توانند به خوبی از پس وظایف خود برآیند.

در این مطلب به بیان ویژگی ها و امکانات این محصول می پردازیم :

  • مقاومت در برابر لرزش: محل استفاده از این شیلنگ ها عمدتا در یونیت کندانسور است. کندانسور از جمله محل هایی است که به علت وجود کمپرسور و فن ها،لرزش زیادی در آن ها وجود دارد.به همین دلیل در مسیر لوله های مسی با قطر بالا لرزه گیر نصب می کنند تا ارتعاش در دراز مدت باعث خرابی لوله نشود.
  مقاومت کمتر لوله در برابر لرزش
  • مقاومت در برابر شکستگی و خم شده گی: شیلنگ بر خلاف لوله بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی می توانیم در هر جهتی که بخواهیم آن را خم کنیم.
 
  • مقاومت در برابر خوردگی : برخی مواد وجود دارند که در دراز مدت می توانند باعث خوردگی مس شوند. از این جهت شیلنگ فشار قوی نسبت به فلز برتری مهمی دارد.
 
  • راحتی استفاده و عدم نیاز به جوشکاری: همواره یکی از سخت ترین و طاقت فرساترین مراحل ساخت یک یخچال صنعتی جوش کاری لوله های مسی می باشد. با به کارگیری این لوله ها مقداری از مراحل جوشکاری حذف شده و در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.
 
  • تحمل فشار تا 120 بار: طبق ادعای شرکت پلی هوز این شیلنگ ها قابلیت تحمل فشار گاز تا 120 بار را دارا هستند!
  • تنوع در مهره و سرشلنگی: این شیلنگ ها تقریبا برای تمام مهره های 1/4، 3/8 و 1/2 قابل استفاده هستند.
       
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button