کمپرسور کولتورن

کمپرسورهای کمپانی کولتورن در بازار ایران با نام “کمپرسور تایلندی” به فروش می رسند. اگرچه این کمپانی اسم و رسم دانفوس و کوپلند را ندارد، اما محصولات آن را از نظر کیفیت و کارایی اصلا دست کم نگیرید. کمپرسور کولتورن کار شما را راه می اندازد و خیلی بهتر از آن چه تصور می کنید به شما خدمت می کند. هر کمپانی بزرگی برای خود ارزش ها و شعارهای خاصی دارد که با سرلوحه قرار دادن آن ها سعی می کند به اهداف و جایگاهی که برای خود تصور کرده است برسد. این کمپانی ریشه دار، سه اصل مهم را برای خود ارزشمند می داند:

  1. انجام دادن کار درست از همان ابتدا
  2.  یاد گیری و ارتقا شخصی
  3.  کار گروهی
کمپانی تایلندی کولتورن

انواع کمپرسور کولتورن:

محصولات کولترون در کشور ما از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این کمپرسور ها به علت قیمت مناسبی که دارند می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای نصب در سیبستم های مختلف مانند: یخچال های خانگی ،یخچال های فروشگاهی و سیستم های تهویه مطبوع باشد. کیفیت محصولات کولترون بسیار مطلوب بوده و با برند های مطرح اروپایی برابری می کند. سری های مختلف کمپرسور های کولترون شامل : AW . AE . WJ . CBZ و سری AZ هستند که هر کدام جهت کاربری خاصی طراحی شده اند.

  • CBZ= کامپکت یخچال خانگی
  • AE= یخچال های مناسب فروشگاهی
  • AW= کمپرسور های کولری و یخچالی با پوسته بزرگ
  • WJ = کمپرسور های مناسب یخچال و فریزر صنعتی با پوسته بزرگ

کد مدل های کولترون:

تنوع مدل های کمپرسور های کولترون بسیار زیاد است. شاید بیش از هزار کد مدل مختلف برای این کمپرسور های این برند در وب سایت کولترون وجود داشته باشد. شناخت قدرت ، کاربری و نوع گاز مبرد موتور ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با مطالعه نمودار زیر می توانیم اطلاعات سودمندی از پارامتر های مورد نیاز کمپرسور بدست آوریم .

لیست کمپرسور های کولترون :

   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button