هزینه احداث سردخانه

تنها با ذخیره و نگهداری محصولات کشاورزی و دامی در زمان تولید و عرضه آن ها در سایر فصول، می توان نیاز کشور به مواد غذایی را در طول سال تامین نمود. استفاده از سردخانه در صنایع غذایی بسیار حائز اهمیت است. کارخانجات تولید کننده ،جهت ذخیره مواد اولیه و همچنین محصولات خود اقدام به احداث سردخانه های متعدد می کنند. سایر واحد های اداری و غیر صنعتی هم کم و بیش در قسمت های مختلف مانند:آشپزخانه،آزمایشگاه و یا انبار، نیاز به نصب و احداث سردخانه با ظرفیت و تناژ پائین تر دارند.استفاده از سردخانه در رستوران ها و هتل ها نیز از جمله متداول ترین کاربری های سردخانه کوچک است.از این رو ساخت سردخانه همواره از جمله مطمئن ترین و سودآور ترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود.

احداث سردخانه

چنانچه تمایل دارید سردخانه ای برای واحد خود راه اندازی کنید و به دنبال این هستید مناسب ترین قیمت را از بین سازندگان انتخاب نمائید، از طرفی هم زمان چندانی برای این کار ندارید می توانید از این طریق هزینه احداث سردخانه مورد نظر خود را به صورت کاملا رایگان بدست آوردید.

هزینه ساخت سردخانه

تجهیز برودت پس از دریافت اطلاعات سردخانه مد نظر شما،قیمت آن را محاسبه کرده و حتی در صورت تمایل شما،پیش فاکتور هم صادر می کند.اما این نکته بدیهی است که این سیستم محاسبه نمی تواند %100 دقیق باشد. چرا که اطلاعات و اندازه گیری ها توسط کارشناس صورت نگرفته و در عمل اندکی تغییر اجتناب ناپذیر است.همچنین ممکن است بعضی هزینه ها پس از بررسی کارشناس یا حتی در هنگام نصب مشخص شود. با تمام این تفاسیر این سیستم تا حدود زیادی به شما کمک می کند تا بتوانید برآورد مناسبی از مقدار هزینه ها داشته باشید.

محاسبه هزینه احداث سردخانه

برای آگاهی از مقدار دقیق هزینه اجرای سردخانه مورد نظر می بایست کارشناسان تجهیز برودت از محل پروژه بازدید کرده و پس از انجام محاسبات،مقدار دقیق هزینه ساخت سردخانه را به شما اطلاع دهند. جهت درخواست بازدید کارشناسان از محل پروژه،از این طریق با تجهیز برودت تماس حاصل فرمائید.

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button