سوزن شیر انبساط دانفوس

مدت هاست که برند دانمارکی دانفوس، در زمینه برودت پیشتاز است. تولیدات این کمپانی، گستره ی وسیعی از محصلات برودتی و حرارتی را شامل می شوند. از کمپرسور و مبدل گرفته، تا انواع شیر آلات و کنترل کننده ها ، همگی تحت برند معتبر دانفوس به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. کیفیت محصولات Danfoss نیاز به توصیف یا تمجید نداشته و اغلب مصرف کنندگان و فروشندگان با دوام آن ها آشنا هستند. این محصولات عمدتا در کشور هایی مانند چین ، لهستان ،دانمارک و مکزیک طراحی و ساخته می شوند.

توضیحات کوتاه:

شیر انبساط قطعه ای است که عمل تغییر فاز مایع مبرد توسط آن اتفاق می افتد. مایع مبرد با فشار بالا از طریق روزنه های بسیار ریز که روی سطح سوزن تعبیه شده است به بیرون از شیر پاشیده می شود. سوزن شیر انبساط دانفوس، قطعه کوچک ولی بسیار پر اهمیت است. چرا که درصورت عدم انتخاب صحیح، کارکرد سیستم به طور کلی با مشکل مواجه می شود.

انواع سوزن شیر انبساط

یکی از چالش های طراحی سیستم برودتی انتخاب نوع شیر انبساط و سوزن آن است. در این بخش در نظر گرفتن ظرفیت سیستم، دمای مطلوب، نوع شیر انبساط ، نوع تکنولوژی سوزن و … پارامترهایی هستند که باید به آن ها توجه شود. از آن جا که پاشش گاز مبرد در سوزن هایی که از تکنولوژی اکولایزر برخوردارند منظم تر انجام می شود، این سوزن ها عمدتا در سیستم های زیر صفر استفاده می شوند.

استعلام قیمت و خرید:

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button