سایت گلس دانفوس

در صورتی که حتی با برودت و یخچال هیچ آشنایی نداشته باشید، پس از شنیدن نام (SIGHT GLASS)، ترجمه تحت الفظی این نام یعنی “شیشه” و “دیدن” به ذهنان می آید. دلیل نام گذاری هم دقیقا به کارکرد و وظیفه این قطعه برمی گردد. اگر بخواهیم در یک جمله بگوئیم  وظیفه اصلی سایت گلس نمایش حرکت گاز در مسیر لوله می باشد.

سرویسکاران از نحوه حرکت گاز درون لوله می توانند به بسیاری از عیب های سیستم پی ببرند. برای مثال اگر از داخل سایت گلس مایع به صورت کف و حباب عبور کند به معنی این است است که سیستم به طور کامل شارژ گاز نشده است و یا این که در مسیر گاز گرفتگی وجود دارد که مانع حرکت یکنواخت گاز در لوله ها شده است.

اگر به دنبال خرید یک سایت گلس برای سیستم برودتی خود هستید ،پیشنهاد ما مانند همیشه دانفوس است. کیفیت قطعات،تنوع سایز و داشتن مدل های جوشی و مهره ای  و مهم تر از همه امکان دسترسی آسان به محصول در بازار اصلی ترین مزیت های محصولات دانفوس هستند.

اما نکته ای که سایت گلس دانفوس از از سایر محصولات مشابه بازار برتر می کند دارا بودن نمایشگر میزان خشکی و رطوبت بوده که با دقت بالایی می تواند وجود رطوبت را در سیستم به ما نمایش دهد. در سایر محصولات چینی و مشابه بازار یا این نمایشگر رطوبت وجود ندارد و یا خیلی دقیق کار نمی کند.

ویژگی ها و امکانات :

  • امکان استفاده در حداکثر فشار تا 35 بار
  • مدل های مختلف پیچی و جوشی
  • نمایشگر دقیق میزان رطوبت و خشکی

استعلام قیمت و موجودی:

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button