لو پرشر سوئیچ دانفوس مدل KP1

 فاصله دانفوس با نزدیک ترین تعقیب کنندگان خود به قدری زیاد است که به نظر نمی رسد برند دیگری جایگاه او را تهدید کند. کنترل کننده ها و شیرآلات دانفوس همواره از اصلی ترین و مطمئن ترین انتخاب های مهندسان در طراحی سیستم های سرمایشی به حساب آمده اند. کیفیت فوق العاده ، قیمت مناسب ، تنوع بالای مدل ها، اطمینان از موجودی کافی در بازار ، همگی به محبوبیت روز افزون دانفوس کمک کرده اند. محصولات این برند (خصوصا شیرآلات) عمدتا در لهستان تولید می شوند اما نمونه هایی با اصالت ، مکزیک ، آلمان ، فرانسه و چین هم دیده می شوند.

توضیحات کوتاه :

اما شاخص ترین و محبوب ترین “لو پرشر سوئیچ” در بازار، متعلق به برند دانفوس است. دلایل برتری دانفوس را در مطالب پیشین به دفعات بیان کرده ایم. Low Pressure Switch KP1 از نظر ظاهر فرقی با محصول دیگر دانفوس یعنی High Pressure Switch KP5 ندارد و تنها تفاوت آن رنج کارکرد آن هاست. جهت تنظیم این دستگاه باید پیچ های تعبیه شده روی آن را توسط یک پیچ گوشتی بچرخانید. این دستگاه در دو مدل ریست دار و بدون ریست ساخته شده است که قیمت نمونه ریست دار اندکی بالا تر است. جهت نصب جریان گاز به دستگاه هم می توان از شیلنگ های فشار قوی 2 میلی میتری یا لوله مویی با مهره 1/4 اینچی استفاده کرد.

وظیفه لو پرشر:

موارد استفاده از پرشر سوئیچ گسترده است. به عنوان مثال در هنگامیکه که فشار مبرد در لوله های رفت و برگشت کمپرسور از حد معینی پائین تر بیاید (مثلا هنگامی که مسیر دچار نشتی می شود) می بایست ، سیستم از کار بایستد تا گاز بیشتری خارج نشود و کاربرد از وجود مشکل در آن آگاه شود .استفاده از لو پرشر سوئیچ در این موارد می تواند در محافظت از سیستم نقش کلیدی ایفا کند.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 سازگاری با مبرد های R22، R134a،R404A، R407A، R407C
2 سایز مهره جهت نصب 1/4 اینچ
3 منبع تغذیه
4 نحوه ریست دستی – خودکار
5 استاندارد مقاومتی IP44
6 بازه تنظیم فشار 0.2- تا 7.5 Bar
7 دیفرانشیل عملکرد 0 تا 4 Bar
8 کشور سازنده دانمارک و هلند
9 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا ، RU ایالات متحده
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button