فن های یخچالی الکتروژن

کمپانی ایرانی الکتروژن با بهره گیری از پیشرفته ترین و کامل ترین تجهیزات تولید و سیستم کنترل کیفیت در جنوب غرب تهران در مساحت ۱۵۰.۰۰۰ متر مربع فعالیت می نماید که خود کارخانه به تنهایی ۱۰۰.۰۰۰ متر مربع آن را فرا گرفته است. الکتروژن با ۱۵۰۰ نفر کارمند،متخصص و تکنسین با بیش از ۵۰ نوع محصول پیشرو در عرصه تولید الکتروموتور صنعتی و خانگی مانند:‌ انواع مختلف تهویه مطبوع،موتور ماشین لباسشویی،پمپ های آب خنک کننده و انواع مشعل گاز و نفت در ایران است. محصولات الکتروژن از رنج ۰.۰۵ کیلو وات تا ۴۵ کیلو وات مطابق استانداردهای بین المللی است.(منبع: وب سایت الکتروژن)

نماد فن الکتروژن

توضیحات کوتاه:

در سیستم های برودتی با ظرفیت بالا به منظور جا به جائی هوا ،از فن های اکسیال ، و در یخچال ها و فریزر های کوچک، ازموتور فن های یخچالی استفاده می شود. این فن ها معمولا مقابل کندانسور نصب شده و هوا را از میان پرده های رادیاتور به داخل می کشند تا گرما از کندانسور و در نتیجه گاز مبرد خارج شود. سیم پیچ فن های یخچالی معمولا از جنس مس و یا آلومینیوم بوده که نوع مسی آن حرارت کمتری تولید کرده و در نتیجه ماندگاری بهتری از خود نشان می دهد.

 این سری از فن ها به منظور استفاده در انواع کندانسور های یخچالی از قدرت های 1/3 اسب بخار تا 1 اسب طراحی شده و با توان های : 5 وات ، 10 وات و 16 وات تولید می شود .جهت نصب فن روی کندانسور از پایه استفاده می شود .پایه فلزی با پیشه به شاسی نصب شده و و فن هم به پایه متصل می شود.این پایه ها بر حسب قدرت کندانسور در ارتفاع های مختلف وجود دارد.

مشخصات و ویژگی های فن الکتروژن :

شماره ویژگی توضیحات
1 توان ورودی 10 وات و 16 وات و 5 وات
2 دور موتور 1300 RPM
3 جریان مصرفی 0.52 آمپر
4 جنس سیم پیچ موتور مس
5 قابلیت اتصال روی پایه دارد
6 برچسب انرژی D
7 سازگار با کندانسور های 1/3 تا 1 اسب بخار
استعلام قیمت و خرید:
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button