مدت هاست که برند دانمارکی دانفوس، در زمینه برودت یکه تازی می کند. تولیدات این کمپانی، گستره ی وسیعی از محصلات برودتی و حرارتی را شامل می شوند. از کمپرسور و مبدل گرفته، تا انواع شیر آلات و کنترل کننده ها ، همگی تحت برند معتبر دانفوس به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. کیفیت محصولات Danfoss نیاز به توصیف یا تمجید نداشته و اغلب مصرف کنندگان و فروشندگان با دوام آن ها آشنا هستند. این محصولات عمدتا در کشور هایی مانند چین ، لهستان ،دانمارک و مکزیک طراحی و ساخته می شوند.

توضیحات کوتاه:

“Shut off Valve” یا “شیر دستی” برند دانفوس، با کد مدل BML شناخته می شوند. این محصولات دارای کیفیت فوق العاده مطلوبی بوده و در خط مایع بیشتر سیستم های برودتی قابلیت نصب دارند. مهم ترین ویژگی های این محصولات عبارت است از : قیمت مناسب ، عدم نشت مبرد پس از بستن کامل شیر و کیفیت مطلوب دسته پلاستیکی که با گذشت زمان همچنان محکم باقی می ماند. نمونه های جوشی و مهره ای این قطعه در سایز های مختلف به راحتی در بازار قابل تهیه می باشد.

در شرایطی که با افزایش روز افزون گاز مبرد روبرو هستیم ، توصیه می کنیم برای سیستم برودتی، “شیر دستی” نصب کنید. نصب شیر دستی این امکان راه به شما می دهد تا بتوانید در صورت نیاز، مسیر خروج گاز را مسدود کرده و اقدام به تعویض قطعات خط مایع نمائید. برای انتخاب یک شیر دستی مناسب برای سیستم برودتی مناسب ترین گزینه ای که پیش رو دارید نامی نیست جز دانفوس.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 کد مدل BML
2 جنس بدنه برنج
3 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا -UL امریکا
4 نوع اتصال جوشی یا مهره ای
5 کشور سازنده لهستان
6 سایز لوله 1/4 تا 7/8 اینچ
استعلام قیمت و موجودی:

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button