برند دانمارکی دانفوس، سال هاست که در دنیای برودت یکه تازی می کند. تولیدات این کمپانی گستره ی وسیعی از محصلات برودتی و حرارتی از کمپرسور ، اواپراتور گرفته تا شیر آلات و کنترل کننده ها را شامل می شود. انواع شیر آلات دانوس از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین محصولات در بازار هستند. محصولات دانفوس نیاز به توضیح و تمجید نداشته و اغلب مصرف کنندگان و فروشندگان با کیفیت آن ها آشنا هستند.

توضیحات کوتاه:

همانطور که می دانید وظیفه شیر برقی، قطع کردن مسیر حرکت سیال در مواقع اضطراری است (شیر برقی های نرمالی اپن) . این کار توسط اتصال جریان برق و فعال کردن بوبین شیر برقی صورت می گیرد. این حالت باعث می شود سیال از حرکت ایستاده و جلوی آسیب به سیستم و یا خروج مبرد از آن گرفته شود.

بدنه و بوبین این محصول از نوع جدا شونده است. بوبین و بدنه شیر برقی دانفوس به راحتی از یکدیگر باز می شوند و بسیار راحت تر از آن و با تنها یک فشار روی هم نصب می شوند. اگر احیانا یکی از این دو قطعه معیوب شد،بدون هیچ نگرانی می توان آن را تهیه نمود. زیرا هم قیمت مناسبی دارند و هم در تمامی مغازه های فروش تجهیزات برودتی به وفور یافت می شوند. در صورت خرابی بوبین می توان آن را تعویض کرد و هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آید.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 ولتاژ بوبین 220/24/12 ولت
2 نوع اتصال بوبین جدا شونده
3 جنس بدنه برنج
4 استاندارد ها CE اتحادیه اروپا
5 نوع اتصال جوشی یا مهره ای
6 کشور سازنده لهستان
7 سایز لوله 1/4 تا 1.5/8 اینچ
8 کد مدل EVR
استعلام قیمت و موجودی:

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button