ترموستات دیجیتال Elitech مدل MTC-2120S

شاید از نظر تنوع محصول در بازار امروز،هیچ کمپانی به پای الیتک نرسد. ترموستات دیجیتال الیتک مدل MTC-2120S از جمله جدیدترین محصولات تجهیز برودت می باشد. این محصول دارای ویژگی های نسبتا خاصی می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

امکانات اصلی MTC-2120:

بسته بندی :

در نگاه اول به جعبه محصول،ابعاد بزرگ آن نکته ای است که خود نمایی می کند. این اندازه جعبه به معنای آن است که کیت ترموستات اندازه بزرگتری نسبت به سایر محصولات الیتک خواهد داشت. اما ظاهر بسته همانند سایر محصولات این برند بوده و نکته خاص دیگری ندارد. محتویات داخله بسته شامل :کیت ترموستات،دفترچه راهنما،یک عدد پراب(سنسور دما) و برچسب اطلاعات محصول می باشد که در تصویر زیر آن ها را مشاهده می نمائید.

کیت ترموستات:

همان طور که پیش بینی می شد اندازه ی کیت ترموستات بزرگ تر از معمول بوده و صفحه نمایشگر آن اندکی از محصولات روتین الیتک بزرگ تر است. 4 دکمه زرد رنگ عملکرد در سمت راست آن تعبیه شده است که شما را قادر می سازد پارامتر های دستگاه را بر حسب نیاز خود تنظیم نمائید. بزرگترین حسن این محصول نسبت به نمونه های دیگر هم همین ظاهر زیبا و مدرن آن است. صفحه نمایش بزرگ تر و با کیفیت تر به همراه بدنه تماما مشکی آن باعث جذاب تر و مدرن تر به نظر رسیدن محصول شده است.

سایر ویژگی های این محصول:

  • ابعاد کیت ترموستات: طول 10 سانتی متر،عرض: 6.8 سانتی متر،ارتفاع: 5 سانتی متر
  • امکان تنظیم زمان دیفراست و کنترل کار کمپرسور
  • دارای امکان نمایش اعشاری دمای کابین
  • کلیدهای فشاری با کیفیت
  • دارای استاندارد RoHs
  • دارای استاندارد CE اروپا
جمع بندی :
اگر به دنبال محصولی هستند که ابعاد صفحه نمایشگر آن بزرگ بوده و اعداد را درشت تر و واضح تر نمایش دهد و هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد بهترین گزینه روی میز می تواند همین ترموستات باشد.

آموزش نصب و راه اندازی :

 جهت مطالعه کاتالوگ فارسی نصب و راه اندازی این محصول روی تصویر زیر کلیک کنید.

     

اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button