ترموستات دانفوس مدل KP61

 یکه تازی دانفوس در دنیای برودت بر کسی پوشیده نیست .فاصله دانفوس با نزدیک ترین تعقیب کنندگان خود به قدری زیاد است که به نظر نمی رسد برند دیگری جایگاه او را تهدید کند. کنترل کننده ها و شیرآلات دانفوس همواره از اصلی ترین و مطمئن ترین انتخاب های مهندسان در طراحی سیستم های سرمایشی به حساب آمده اند. کیفیت فوق العاده ، قیمت مناسب ، تنوع بالای مدل ها، اطمینان از موجودی کافی در بازار ، همگی به محبوبیت روز افزون دانفوس کمک کرده اند. محصولات این برند (خصوصا شیرآلات) عمدتا در لهستان تولید می شوند اما نمونه هایی با اصالت ، مکزیک ، آلمان ، فرانسه و چین هم دیده می شوند.

توضیحات کوتاه:

در کشور ما ترموستات مکانیکی نسبت به ترموستات الکتریکی طرفداران بیشتری دارد. راحتی نصب،مقاوت بالاتر نسبت به ضربه و رطوب و عدم نیاز به برنامه ریزی، از دلایل این محبوبیت می باشند. اما واقعیت این است که امکانات و دقت ترموستات های دیجیتال به مراتب بیشتر از ترموستات های مکانیکی است. lمکاناتی مانند مدیریت فن، زمان و دمای دیفراست،تنظیم کارکرد کمپرسور،هشدار در مواقع باز بودن درب و …. خدماتی هستند که فقط یک ترموستات دیجیتال ارائه می دهد.

ترموستات دانفوس مدل KP61

از بین تمام ترموستات های مکانیکی موجود در بازار هیچ کدام به موفقیت این محصول دانفوس نرسیده اند. شاید بتوانیم بر حسب تجربه ادعا کنیم که در بیش از 30 درصد سردخانه ها و یخچال هایی که در کشور کار می کنند، از همین ترموستات استفاده کرده اند. سابفه حضور این محصول در بازار ایران بسیار زیاد است و نمونه هایی مشاهده شده که با گذشت بیشتر از 20 سال هنوز کار می کند . KP61 اصالتا ساخت لهستان است. اما نمونه های چینی این محصول هم در بازار یافت می شود.

امکانات و ویژگی های این محصول:

شماره ویژگی توضیحات
1 وزن دستگاه 300 گرم
2 مشخصات سنسور 1 عدد بلوعر فلزی
3 محدوده عملکرد ترموستات 15+~30- درجه
4 استاندارد ها محافظتی IP54
5 امکان هشدار صوتی ندارد
6 استاندارد ها BV-UL-CE DNV -Rohs-RMRS
7 کشور سازنده لهستان / چین
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button