سوالات متداول

 
1)درخواست استعلام قیمت ارسال کرده ام ولی پیامکی برای من ارسال نشده است؟
  • معمولا این حالت زمانی پیش می آید که ارسال پیامک های تبلیغاتی از اپراتور سرویس دهنده غیر فعال باشد. جهت فعال سازی مجدد آن اقدام کنید.
  • از دیگر عوامل می تواند عدم آنتن دهی تلفن همراه شما در زمان ارسال پیامک یا شلوغ بودن خطوط مخابراتی باشد. راه حل این است که یا مجددا اقدام به ارسال درخواست کنید یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام به برقراری ارتباط نمائید.
2)  آیا امکان خرید حضوری محصولات وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر امکان خرید حضوری محصولات وجود ندارد. سفارش ها از طریق پست، باربری و پیک ارسال می شوند.

3) چه مدتی طول می کشد تا محصول به دست من برسد؟

مدت زمان تحویل محصول به مسافت و مقدار سفارش بستگی دارد.

  • سفارشات کم حجم در تهران، همان روز به وسیله پیک
  • سفارشات انبوه در تهران، حداکثر یک روز کاری و از طریق وانت یا کامیون
  • سفارشات کم حجم در خارج از تهران، حداکثر 2 روز کاری و از طریق پست پیشتاز
  • سفارشات انبوه در خارج از تهران، حداکثر 2 روز کاری و از طریق باربری
4)آیا محصولات پس از خریداری پس گرفته می شوند؟

به علت این که اکثر محصولات نمایش داده شده استفاده صنعتی داشته و ماهیت استفاده صنعتی به گونه ایست که کوچکترین اختلالات، شامل نوسانات برق، نصب نادرست و یا جابه جایی اشتباه باعث آسیب جدی به محصول می شود، امکان تعویض یا پس گرفتن محصول وجود ندارد.

5) هزینه فاکتور را پرداخت کرده ام اما محصول برایم ارسال نشده است؟

چنانچه پس از 48 ساعت از مدت پرداخت وجه، محصول را دریافت نکرده اید، مراتب را به تجهیز برودت اطلاع دهید یا از طریق صفحه پیگیری و شکایات کد پیگیری خود را وارد کرده و نسبت به پیگیری اقدام نمائید.

6) آیا این محصولات گارانتی هم دارند؟

اکثر محصولات برودتی از خارج کشور وارد شده و نمایندگی داخلی ندارند به همین دلیل امکان تعمیر آن ها وجود ندارد.

بعضی از محصولات نیز مصرفی بوده و تعمیر و گارانتی برای آن ها معنی ندارد مانند: گاز مبرد، روغن کمپرسور، لوله مسی و ….

7 )محصولات موجود در فروشگاه اصل هستند یا طرح ؟

تمامی محصولات موجود در فروشگاه اصلی هستند. اما اگر مشتری خواستار محصولی با قیمت مناسب تر باشد با موافقت او محصول های کپی برای وی تهیه و ارسال می گردد.

8 )آیا قیمت صادر شده از محاسبه هزینه ساخت سردخانه دقیق است ؟

از آن جا قیمت دهی تنها بر حسب تعداد معدودی از پارامترها انجام گرفته و اندازه گیری محل پروژه هم توسط مشتری (که متخصص این کار نیست) انجام می گیرد، عدد اعلام شده نمی تواند 100 درصد دقیق باشد، اما دقت قابل قبولی داشته و می تواند نقشه راهی برای تخصیص بودجه و تعیین امکانات مورد نیاز پروژه می باشد.

9)چه زمان طول می کشد تا درخواست محاسبه هزینه احداث سردخانه پاسخ داده شود؟

تعداد پارامترهایی که در تعیین قیمت یک سیستم سردخانه استفاده تاثیر گذار هستند بسیار زیاد بوده و قیمت هر یک از  پارامترها هم روزانه تغییر می کنند. به همین دلیل فرایند محاسبه و تخمین قیمت فرایندی زمان بر بوده و مدت زمان چند ساعت برای این منظور منطقی و طبیعی به نظر می رسد.

   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button