نحوه تشخیص ترموستات اصلی دانفوس از متفرقه

در زمانه ای به سر می بریم که اجناس طرح چینی که امروزه به آن ها “های کپی” گفته میشود، بازار اکثر کشور ها را تصاحب کرده و اگر اطلاعات کافی نداشته باشیم، نمی توانیم کالای اصلی را تشخیص دهیم. در نتیجه ممکن است متضرر شویم چرا که کالای متفرقه در اکثر مواقع کیفیت بسیار پایین تری نسبت به نمونه اورجینال خود دارد. در این مطلب قصد داریم تفاوت های ترموستات اصلی دانفوس و نمونه های کپی از این برند را بررسی کنیم:

حکاکی های روی بدنه:

اگر یک نمونه ترموستات یخچالی اصل و های کپی را در کنار هم بگذاریم متوجه می شویم که حکاکی ها و نوشته های روی بدنه ترموستات اصل بسیار واضح تر و تمیزتر می باشد.  

کشور سازنده :

پشت بدنه ترموستات اصلی عبارت Made in Slovakia نوشته شده است.اگر کشور سازنده هر کشور دیگری به غیر از اسلوواکی بود ترموستات،اورجینال نیست.

نوشته های پشت قطعه:

اگر ترموستات ها را برگردانیم و به پشت هر دو نگاه کنیم ،متوجه می شویم که عبارت ها و اعداد روی ترموستات اصلی از نوع نوشته و عبارت های روی ترموستات های کپی از نوع حکاکی است.
تفاوت ترموستات اصلی دانفوس با متفرقه
ترموستات سمت چپ اصلی و سمت راست متفرقه

جنس بدنه:

جنس بدنه ترموستات اصلی دانفوس بسیار با کیفیت تر بوده و سخت تر روی آن خط و خش می افتد. این در حالی است که فلز استفاده شده برای ترموستات طرح،مقاومت و کیفیت خوبی ندارد که به نظر می رسد این راه از بقیه موارد گفته شده ساده تر و عملی تر است. روی ترمسوتات اصلی لوگوی برند Danfoss حکاکی شده است .در حالی که در ترموستات های متفرقه نام هر شرکت دیگری می تواند حک شده باشد. هرچند ترموستات های متفرقه ای وجود دارند که عبارت دانفوس روی آن ها حک شده است. در این حالت توصیه می شود از ترفندهای قبلی استفاده کنید.
اشتراک گذاری این صفحه :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button