کمپرسور دانفوس

نام دانفوس نه تنها برای برودتکاران و دست اندر کاران این رشته، بلکه برای همگان نامی آشناست. کمتر کسی است که حداقل یک بار نام این برند را نشنیده باشد. دانفوس از جمله اولین برندهای برودتی بود که به کشور ما وارد شد. سال هاست که از محصولات این کمپانی در یخچال ها و سیستم های تهویه مطبوع استفاده می کنیم. در تمام این مدت جز کیفیت فوق العاده و دوام شگفت انگیز از این محصولات ندیدیم. اگر از افراد با سابقه در این رشته در مورد شاخص ترین برند های برودتی سوال کنید، اکثریت آن ها به Danfoss اشاره خواند کرد. در این مطلب به بررسی کمپرسورهای دانفوس می پردازیم:

”نمایش_ادامه_متن”

کمپرسورهای اسکرال:

کمپرسورهای اسکرال دانفوس با سری کدهای LLZ ،MLZ و MLM معرفی می شوند. کد LLZ برای محصولات با دمای کارکرد پایین و گاز مبرد R404A  و R507A،کد MLZ برای محصولات با بازه دمایی متوسط و گاز های مبرد R407A, R407F, R404A/R507A, R134a  R22 و سری MLM معرف کمپرسورهایی با گاز مبرد R22 و باز کار دمایی متوسط هستند. این محصولات به منظور استفاده در کاربری های برودتی سبک و نیمه سبک مانند سیستم های تهویه مطبوع ساخته شدند. دامنه قدرتی این دسته کمپرسور دانفوس بسیار گسترده بوده و با گازهای مبردی از جمله :R134aو R404A/R507A, R22, R407A, R407F کار می کنند.

کمپرسورهای منیروپ:

کمپرسورهای منیروپ دانفوس محصولات شناخته شده ای هستند. از منیروپ ها در مصارف برودتی مختلفی مانند : یخچال های صنعتی بزرگ، سیستم های خنک کننده ماشین آلات، سیستم های برودتی موازی (RACK) و سردخانه های کوچک استفاده می کنند. کد MT در ابتدای مدل این کمپرسورها برای دستگاه هایی با گاز برودتی R22 و دمای اواپراتور متوسط و بالا و حروف MTZ جهت معرفی کمپرسورهای سازگار با گازهای R452A, R404A/R507A و دمای اواپراتور متوسط و پائین هستند. کمپرسور های سری MT دانفوس تا قدرت 2.5 اسب بخار در دو مدل تکفاز و سه فاز طراحی شده اند و در سایر قدرت ها تنها مدل سه فاز در دسترس قرار دارد.

کمپرسورهای یخچالی:

معروف ترین محصولات دانفوس در کشور ما همین کمپرسورهای یخچالی هستند.از ابن سری با نام کامپکت (فشرده) یاد می شود. تقاضا برای این محصولات به علت کاربردهای فراوانی که در دستگاه های برودتی مانند یخچال ها و فریزرهای ایستاده و خوابیده و تاپینگ ها دارند، نسبت به سایر محصولات دانفوس بالا تر است. تنوع محصولات این دسته نیز از سایر دسته ها بیشتر است. شاید تعداد مدل های کمپرسورهای کامپکتی که تاکنون توسط دانفوس ساخته شده اند  به صد ها مدل متمایز هم برسد.بر خلاف گذشته که محصولات دانفوس در اسلوونی و اسلوواکی ساخته می شد،  این محصولات امروزه با اصالت اسپانیایی وارد بازار شده و در دسترش قرار می گیرند.

”نمایش_خلاصه”

کمپرسورهای دانفوس :


   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button