شرایط و قوانین

ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بازدید کنندگان و مخاطبین وب سایت تجهیز برودت و تشکر و قدردانی از همراهی شما عزیزان، لازم دانستیم در این برگه شرایط و مقررات این وب سایت و محصولات آن را بیان کنیم.

توصیه می کنیم قبل از استفاده از امکانات این وب سایت متن زیر را مطالعه بفرمائید.

  • تجهیز برودت صرفا یک کسب و کار اینترنتی بوده و هیچ فعالیت صنفی و تجاری ندارد لذا امکان خرید حضوری برای مشتریان محترم فراهم نمی باشد.بنابراین هرگونه فعالیت و شبیه سازی با نام “تجهیز برودت” یا سایر نام های مشابه،(اعم از اینترنتی و غیر اینترنتی) مورد تائید این واحد نبوده و هیچ گونه ارتباطی با این وب سایت ندارد.پس این واحد در قبال فعالیت سایر کسب و کارها با این نام و نشان و یا نام و نشان مشابه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • کلیه راه های ارتباطی تجهیز برودت با مشتریان ،در برگه تماس با ما آورده شده است. هر گونه تماس و مکاتبه از هر نشانی و آدرسی غیر از آن چه در برگه تماس با ما آورده شده است از جانب تجهیز برودت  نمی باشد.
  • کپی برداری از مطالب و محتوای این وب سایت (اعم از محتوای متنی،تصویری،صوتی و…) تنها با کسب مجوز از مدیریت این واحد امکان پذیر است. در غیر این صورت قابل پیگیری بوده و در صورت تمایل تجهیزبرودت، پیگرد قانونی خواهد داشت.

عرضه محصولات:

همان طور که استحضار دارید در این وب سایت صفحه به نام محصولات گنجانده شده که در آن جا شما می توانید ضمن مشاهده محصولات ما با ویژگی ها و امکانات آن ها آشنا شده و در صورت نیاز نسبت به خرید محصولات اقدام نمایید.

  • در نگارش توضیح برای هر محصول سعی شده حتی الامکان از تجربیات و نظرات کارشناسان این حوزه استفاده شود چرا که تجربه عملی کار با یک محصول، بسیار مطمئن تر از اعتماد به شعارهای تبلیغاتی شرکت ها می باشد. اما طبیعی است که نظر شخصی نویسنده (کارشناس) با نظر شخصی مخاطب در مورد یک محصول متفاوت باشد. همان طور که ممکن است نظر شخص شما با نظر فرد سوم در مورد همان محصول، تفاوت داشته باشد.
  • بدبهی است که کارشناسان ما هر چه قدر هم که با تجربه باشند نمی توانند از 100 درصد  تمام محصولات موجود در بازار استفاده  کرده باشند.
  • نمایش قطعات در قسمت محصولات به معنی موجود بودن آن نبوده و لازم است که قبل از خرید، از موجودی و قیمت محصولات مطلع شوید که این کار توسط قسمت “موجودی و استعلام قیمت” صورت می گیرد.

بنا بر آنچه در بالا گفته شد،به علت منشا و ماخذ این توضیحات و اطلاعات، نمی توان به صورت 100 درصد از  آن ها به عنوان تنها مرجع و منبع، برای خرید استفاده نمود. در این شرایط شایسته است مشتری خود وارد عمل شده و در مورد دستگاه یا قطعه مورد نیاز خود،تحقیقات کافی به عمل آورد سپس اقدام به خرید محصول نماید.

استعلام قیمت:

استعلام قیمت محصولات برودتی

یکی دیگر از خدماتی که تجهیز برودت به کاربران خود ارائه می دهد، سامانه قیمت دهی آنلاین به مشتریان گرامی است. نکاتی در مورد این خدمت لازم به ذکر است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

  • قیمت اعلام شده:
    بر هیچکس پوشیده نیست که بازار این روزها به علت تاثیر تحریم های ظالمانه غرب، شرایط نرمال و خوبی ندارد.این شرایط به گونه ای است که قیمت ها هر روز و هر ساعت در حال نوسان و تغییر کرده و مشکلاتی را برای خریداران و فروشندگان به وجود آورده است. تجهیز برودت هم از این قائله مستثنی نیست لذا قیمت های اعلام شده حداکثر برای همان روز قابل استفاده است.
  • زمان اعلام قیمت:
    از آن جا که نحوه ارسال قیمت ها به صورت پیام کوتاه بوده و از طریق شبکه های مخابراتی انجام می شود.از طرفی ترافیک بالا و شلوغی شبکه های مخابراتی در زمان ارسال و دریافت پیامک تاثیرگذار است. بنابراین وجود تاخیر در اعلام قیمت و نتیجه استعلام قیمت اجتناب ناپذیر است.
  • تفاوت خرید با استعلام قیمت:
    استعلام قیمت محصول به معنای آگاهی از قیمت محصول توسط مشتری است و با خرید کردن متفاوت است. فرایند استعلام قیمت اولین مرحله خرید کردن بوده و صرف ارسال استعلام قیمت خرید شما کامل نشده است. جهت آگاهی از نحوه خرید متن زیر را مطالعه فرمایید:
  • فرایند ارسال:
    ارسال محصولات برای مسافت های زیاد و حجم های بالا توسط باربری مورد تائید مشتری، مسافت های زیاد و حجم های کم به وسیله پست، مسافت های کوتاه و حجم های کم توسط پیک موتوری و در مسافت های کم و حجم های بالا توسط پیک خودرو انجام می شود لذا تجهیز برودت در قبال صدمات و آسیب های احتمالی حین حمل و نقل محصولات هیچ گونه مسئولیتی ندارد. با این وجود در هنگام بروز مشکل، در همکاری و مساعدت با مشتری و پیگیری مشکل از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.
  • پیش فاکتور:
    همان طور که از نام آن مشخص است پیش فاکتور، فاکتور اصلی نیست و اعتبار حقوقی ندارد و صرفا برای اطلاع مشتری از حدود قیمت کالا و یا خدمت مورد درخواست او در یک مدت کوتاه است. چرا که اصلا در پیش فاکتور هیچ وجهی جا به جا نمی شود که هر یک از طرفین بر دیگری محق شود. نکته بدیهی دیگر این که پیش فاکتور به معنی رزرو محصول نبوده و تجهیز برودت هیچ مسئولیتی در قبال اتمام موجودی کالای پیش فاکتور شده ندارد.
  • نکته مهم: تمامی تماس ها و مکاتبات تجهیز برودت، از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما بوده و هر گونه تماس با مشخصاتی غیر از آن چه در صفحه تماس با ما آمده است از جانب تجهیز برودت نبوده و مورد تائید نمی باشد.
  • نکته مهم: چنانچه پیامک های قیمت را از تجهیز برودت دریافت نمی کنید، امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی را از اپراتور سیم کارت خود غیر فعال کرده اید که می بایست آن را مجددا فعال کنید.

محاسبه هزینه ساخت سردخانه:

از بخش های دیگر تجهیز برودت محاسبه هزینه ساخت سردخانه های کوچک و متوسط است. این محاسبه و برآورد توسط کارشناسان تجهیز برودت انجام شده و صرفا محسبات ساده ریاضی با دقت پایین نمی باشد. نکاتی که در این زمینه به آن ها می پردازیم عبارتند از:

محاسبه هزینه ساخت سردخانه

  • میزان دقت و صحت :
    بدست آوردن قیمت برای یک سازه مانند سردخانه وابسته به متغییرهای زیادی بوده که هر کدام به نحوی در قیمت تمام شده پروژه تاثیر گذارند. تجهیز برودت در فرم محاسبه هزینه احداث سردخانه، تعدادی از پارامترهای اساسی مانند: ابعاد، دمای کابین و محل احداث را از متقاضی دریافت کرده و بر اساس آن ها اقدام به محاسبه و به دست آوردن قیمت می نماید.
    سایر متغیرها مانند: شکل محل پروژه، ناهمواری های زمین، کمینه و بیشینه دمای محل پروژه، شرایط اسکان و ساعت کاری کارگران و محدودیت های استفاده از ماشین آلات(جرثقیل و کامیون) کم و بیش در مدت زمان و قیمت تمام شده پروژه دخیل هستند که تشخیص و اندازه گیری این پارامترها نیازمند بازدید کارشناس از محل پروژه است. جهت بازدید کارشناس از محل پروژه با ما تماس بگیرید.
  • پیش فاکتور:
    همان طور که از نام آن مشخص است پیش فاکتور، فاکتور اصلی نیست و اعتبار حقوقی ندارد و صرفا برای اطلاع مشتری از حدود قیمت کالا و یا خدمت مورد درخواست او در یک مدت کوتاه است. چرا که اصلا در پیش فاکتور هیچ وجهی جا به جا نمی شود که هر یک از طرفین بر دیگری محق شود. نکته بدیهی دیگر این که پیش فاکتور به معنی رزرو محصول نبوده و تجهیز برودت هیچ مسئولیتی در قبال اتمام موجودی کالای پیش فاکتور شده ندارد.

حفظ حریم خصوصی:

تجهیز برودت همواره خود را مکلف و مقید می داند تا حریم خصوصی کاربران خود را حفظ کند. از نظر تجهیز برودت استفاده از اطلاعات شخصی کاربران به هر شکلی حتی عضویت کاربران در کانال ها و پیام رسان ها صحیح نمی باشد.

  • در طی فرایند خرید و یا استعلام قیمت، اطلاعاتی مانند نام و شماره تماس از کاربر گرفته می شود. این اطلاعات فقط و تنها فقط جهت اطلاع رسانی قیمت کالا یا خدمت دریافت شده و تجهیز برودت هیچ استفاده دیگری از این اطلاعات نخواهد کرد.
  • کلیه اطلاعات مکاتبه شده توسط کاربران توسط پروتکل های ایمن HTTPS محافظت می شوند. همواره سعی کنید اطلاعات شخصی مانند نام، نشانی و شماره تماس را تنها در وب سایت هایی وارد نمائید که نماد قفل سبز رنگ در کنار قسمت آدرس مرورگر ظاهر می شوند.

   راه های ارتباطی: 

021-33795518
021-36312871
0912-8051528
sale@ tajhizborudat .ir

logo-samandehi

error:
Call Now Button